عشق بازی

عشق بازی

عشق بازی

عشق بازی

قسمت اول

همه چی از ۷سالگی شروع شد یه کنجکاوی دوران کودکی که منو به روابط جنسی با دخترای هم بازیم سوق داد کم کم این روابط با دخترای فامیل پا گرفت دختر دایی دختر خاله تا اینکه زمان گذشت ما بزرگ شدیم تو سن ۱۳ سالگی دیگه از روی هم خجالت میکشیدیم ولی هر از چند گاهی که با هم تنها می شدیم دیگه حسابی از شرمندگی همدیگه در میومدیم تا وقتیکه دیگه از هم دور شدیم و چند وقت همدیگرو ندیدیم ولی ما عاشق هم شده بودیم یعنی این میل جنسی بود که مارو به سمت هم می کشند بد از ان دوری دیگه اصلا نمی شد به هم نزدیک بشیم این رابطه ها باعث شد که یه حس غریب نسبت به جنس مخالف تو من بوجود بیاد که به نظر خودم عاشقی بود. ۱۴ سالم بود که دنبال این بودم که با یه دختر دوست بشم این زمان درست مصادف بود با سال سوم راهنمایی من ان سال هم ازمون مدارس استعداد های درخشان داشتم هم امتحاناتم نهایی بر گزار می شد و باید تمام فکرو ذکرمو رو درسام میزاشتم خیلی به خودم فشار آوردم که این هس ارتباط با جنس مونث بذارم کنار اما هر روز عاشق یکی می شدم تا اینکه بالاخره موفق شدم اما این آخر کار نبود تا اینکه. . . . . . . . . .

نظرات 2 + ارسال نظر
مسعود پنج‌شنبه 15 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 22:09 http://loveblog.loveblog.ir

با سلام دوست عزیز .
امیدوارم در زمنیه وبلاگ نویسی موفق باشی !!!
منم یه وبلاگ دارم که تقریبا 1 سالیه باهاش کار میکنم و الان میتونم بگم که یه وبلاگ بزرگ شده .
من خیلی وقته وبلاگ مینویسم شاید تو هم همینطور .
در ابتدا همین طوری و از سر بیکاری این کار رو انجام میدادم ولی بعد با خودم گفتم آخرش که چی ...
بعدها با درآمد اینترنتی آشنا شدم و با خودم گفتم حداقل دیگه این جوری زحماتم هدر نمیره _ نمیدونم تا چه حدی از این درآمد اطلاعات داری ولی از من بشنوی حتما برو تو هم ثبت نام کن . میتونی بیایی به وبلاگ من و ببینی که تبلیغاتم از کجاست تو هم بری ثبت نام کنی (زیر تبلیغاتم نوشته "تبلیغات با فلان" روش کلیک کن وارد سایت درآمد اینترنتی میشی و بعد از اونجا ثبت نام کن ) .
در واقع بعد از ثبت نام ،کدهای جاوای تبلیغات رو از اون سایت میگری و توی وبلاگت قرار میدی و بعد به ازای هر کلیکی که بازدید کنندگانت روی اون تبلیغات میکنن بهت پول میدن .(پول رو به شماره حسابت میریزن ) . اول برو ثبت نام کن و بعد اگه خواستی برو یه شماره حساب واسه خودت باز کن .
من تبادل لینک هم میکنم اگه خواستی منون با نام .::جذابترین وب ایرانی::. لینک کن بعد بهم خبر بده تا با نام دلخواهت لینکت کنم . من قالب هم میسازم اگه خواستی در خدمتیم!!!
راستی بیا به وبلاگ منو نظرت رو درباره ی وبلاگم برام بگو . ممنون . خدانگهدارت .

سلام مسعود ممنون از راهنماییت حتما بهت سر میزنم

آرمان شنبه 23 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 18:49 http://www.fun-center.blogsky.com/

مطلب خوبی بود . مرسی.
اگه میشه منو با اسم « مرکز سرگرمی» بلینک
بعد بگو با چه اسمی لینکت کنم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد